شرح وظایف واحد پاسخگویی به شکایات
-
دریافت شکایات حضوری، تلفنی و مکتوب مردم (مراجعین) از واحدها و کارکنان دانشگاه
-
بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
-
بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی
-
پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان
-
جمع بندی شکایات به صورت دوره ای و تجزیه و تحلیل شکایات و ارائه گزارش برای ریاست دانشگاه ودفتر متبوع در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
-
پیگیری، نتایج گزارش های تهیه شده
-
پیگیری اقدامات انجام یافته برای ارسال پاسخ به شاکیان